R Raymon Hardray nine 4.0 postao je član naše male obitelji pa sam ga morao malo isprobati kako bi znao čime raspolažemo😉.

Mjesto događaja, Otok Ugljan, odlično označene biciklističke staze. Od mjesta Preko, uspon prema Sv. Mihovilu pa na drugi kraj otoka i natrag. Uglavnom sve po makadamu kroz maslinike, nekoliko strmih dionica, nekoliko zahtjevnijih spuštanja i na kraju skok u more na brzinsko hlađenje (bez bicikla, naravno😜) ukupno, 50 kilometara. Rezime bi bio otprilike ovakav.

R Raymon Hardray Nine 4.0 će bez trzaja na pedali zadovoljiti većinu biciklista. Odlični prijenosni omjeri garantiraju uspon na najstrmijim dionicama bez odvajanja od sjedala, a extra široki volan ulijeva sigurnost na spuštanjima i prilikom brze vožnje po neravnom terenu. Šalta odlično, koči suvereno, a vilica bez problema upija prepreke po putu.

S cijenom od 5600 kn spada u srednju klasu ali prema osječaju u vožnji bi rekao da pokušava ući u klasu iznad, definitivno će zadovoljiti sve korisnike osim ekstremnih biciklista koji su spremni odvojiti za bicikl koliko i za auto.

Znači, nema terena koji ne može svladati, ni udaljenosti koju ne može prevaliti, a savršena tišina prilikom vožnje odaje dojam puno skupljeg bicikla. U svakom slučaju, ako želite dugoročni ulog u bicikl na koji uvijek možete računati, a da vas pritom izdatak ne izuje iz cipela. Ovo je za svaku preporuku. Ja sam naučio na malo žešće bicikle ali moram priznati da sam jako ugodno iznenađen💪💪